onsdag 22. januar 2014

Heeei Igjeeen :D



Nå er det bare en gang i uka vi skal være i barnehagen altså tirsdager. Jeg begynte som vanlig 08.30 og da starta jeg med et smil og godt humør. Jeg gleda meg til å se barna igjen etter jeg hadde vært i barnehagen i de 3 dagene. Da jeg kom satt jeg meg ned med engang å begynte å leke med barna mens de andre barna var på vei. Noen av de hadde med seg noen leker mamma'n og pappa'n hadde kjøpt til dem. Så de drev å viste dem rundt å lekte med dem. Vi ble delt i gruppe der jeg var med i gruppen som hadde om Skinnvotten-eventyret. Der fikk 2 av barna være med å legge dyrene i votten mens de også fortalte om hva dyrene sa.


Dagen igår gikk fort, jeg lekte rundt med barna ute og lekte med dem,til vi skulle inn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar